2010 február 15.-én 06:00 kor kezdődik megint az őrület. Elindul a 8. magyar speed azaz a hux8.

Véleményem szerint nincs követendő példa, nincs olyan út amit ha mindenki jár akkor sikeres lesz, erős lesz, a legjobb lesz. Ha így lenne akkor holtverseny lenne. Nagy divat övezi most a germánokat. A rómaiaknak és a galloknak nehezebb az elején a fejlődés mivel a farmolás is nehezebb. Az első katonájuk védő, míg a germán buzogány támadó, ráadásul a legolcsóbb is.

Küldetés vagy egyből katona?

Sokan azt hiszik kiépíteni a nyersanyagokat, rejtekhelyet óriási baromság. Ezért nem is fecsérelnek rá nyersit. Hát én kipróbáltam. Elinditottam egyszerre 2 germán accot. Az egyikkel egyből 3-as főépület, gyülekezőtér 1, kaszárnya 1 és jöttek ki a buzogányok. Hamar feltűnt, hogy a búza és a vas folyni akar a 3óra 20 percenként kapott nyersitől így építettem egy piacot. Ezzel megnyílt előttem az NCP is. 25 buzogányom lett 24 óra után, és kezdődhetett a farmolás. Népességem csupán 15 volt, a termelésem szinte 0.

A másik út a küldetésezés. Ott eljutottam a kaszárnyás küldig ahol kihoztam a 2 buzogányt, majd sorban a többit ahogy volt nyersi. Azt tapaszaltam 24 óra után a buzogányom több volt, a népességem több volt, a termelésem jóval magasabb volt.

A 24 órát azért emlegetem, mert első nap speeden annyi a kezdővédelem. De térjünk is vissza a kezdéshez. Nagyjából ez a 2 út van germánnál. Hogy lehet, hogy a többiek mégis jobbak mint te, ha ugyanígy kezdik? Függ attól milyen a farmterületed. Volt már olyan hogy 3 db 2-es népességü egyén is volt körülöttem és kezdővédelem oldásakor egyből farmolhattam őket. Elhoztam minden nyersiből 2400-at. Szép kis induló volt. De ha 2-es népességű helyett egy 40-es germán van ott, azt már nem tudod lefarmolni, sőt még farmol is előled. A jó kezdéshez szerintem kell 50% szerencse is. Az, hogy valaki a játék végén nagy, erős és sok katonája van az már kitartás kérdése. Ahhoz, hogy az elején a legjobbak között legyél ma már elengedhetetlen hogy 0-24 vigye valaki a faludat. Én ebből köszönöm nem kérek, inkább leszek 200. de egyedül viszem napi 8 órában.

Törekedjen mindenki arra, hogy ne legyen farm. Ha sokszor 0-0-0-0 nyersit visznek megúnják. Ezt sok féle módon el lehet érni. Ha keveset vagy gépnél akkor nagy rejtekhely kell. Ha ott ülsz, akkor átküldöd egy barátodnak a nyersanyagodat aki visszaküldi. Elküldhetsz te 20 órai termelést is, ha visszaküldi szabályt nem sértesz vele, mert 1:1-ben cseréltetek csak.

Én a germán fajt ismerem, azzal tudok játszani. Phalanxxal való farmolást nem ajánlom, azzal csak olyan embert lehet támadni aki nem játszik. 15 támadópont az még egy buzogányon is fentakad. A légiós jó farmer, kicsit lasabb mint a buzogány ezért haza is tudod egyből kisérni ha támad. Csak előbb kell indulnod mint a buzi csapódik. Kiképzése 400 nyersanyag ami 150-el drágább / db mint a buzogányos. 

Két hét után már valószínüleg meg tud védeni a klánod a farmerek ellen. Ezt kell kibírni.

Sikeres kezdést mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tipp-travian.blog.hu/api/trackback/id/tr991756669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ede72 2011.01.21. 15:35:18

A kezdésről, annyit szeretnék tudni, hogyan lehet fejlődni miközben a rettentő sereget várjuk és még mindenki védett, valamint a nyersinket termelésre elköltöttük...

kezdéskor rómaival népességre voltam 6. azután majd a 200 helyre estem vissza, pedig élt a védettség...

oázis leütéséhez nincs elég katona, valaki mégis tud onnan farmolni...
süti beállítások módosítása